Pocu pocu fà, Steve Forbes, presidente di Forbes Media Group è editore in capu di a rivista Forbes, hà dettu in u so ultimu video "What's Ahead" : "A campagna anti-e-cigarette hè basatu annantu à assai misinformazione è bugie.
Sicondu Steve Forbes, e-cigarettes sò u modu megliu è u menu dannusu per i fumatori di svià u tabacco, è impedendu l'usu di e-cigarettes, quelli chì s'opponenu à elli spinghjenu millaie di persone in un abissu cumplettamente evitabile di morte prematura. .
"Gran Bretagna, invece, incuraghjenu i fumatori à passà à e-cigarettes", disse "Avemu da fà u listessu", dice SteveForbes. Eccu ciò chì dice in stu prugramma:
L'ultimu numeru di Forbes.comChì ci hè avanti
E-cigarettes deve esse pruibita? In fatti, i fumatori anu da esse incuraghjiti à aduprà e-cigarettes.Cari amichi, sò Steve Forbes è questu hè aspittendu Ahead, andemu à sparte cun voi qualchi insights chì vi aiuterà à navigà megliu è piglià u cuntrollu di a nostra vita davanti à u rumanzu Coronavirus, in quale l'istituzioni mediche è altre urganisazioni in i Stati Uniti si sò opposti incessantemente à l'usu di e-cigarettes. Mentre l'uppusizione à e-cigarettes ùn hè più una notizia in prima pagina, ùn hà mai firmatu. , È hà successu cunvinta innumerevoli persone chì e-cigarettes sò periculosi cum'è i prudutti tradiziunali di tabacco, se micca più.
Ma, preoccupante, a campagna anti-fumo hè basatu annantu à una mansa di disinformazione è di bugie. In fatti, persuadendu i fumatori à ùn rinunzià micca à u so abitudine, sti istituzioni anu digià spintu millaie di persone versu a morte prematura. L'Americani moriranu da sta crociata anti-e-cigarette sbagliata chè u novu Coronavirus.
Fighjemu a realità.E-cigarettes ùn cuntenenu micca tabacco.L'utilizatori inalate a nicotina, ma micca a sustanza mortale in u tabacco. Perchè e-cigarettes sò una alternativa sicura è efficace à i sigaretti, l'autorità sanitarie di u Regnu Unitu anu pigliatu u cuntrariu, incuraghjendu i fumatori à cambià à e-cigarettes.
Nta l'ultimi anni, soprattuttu trà l'adulescenti, i gruppi anti-e-cigarette in i Stati Uniti anu nutatu una crescita in u nùmeru di ghjovani chì utilizanu e-cigarettes, chì vedenu cum'è a porta di sigaretta. da quasi 16 per centu à menu di 6 per centu in l'ultima decada.
In l'annu passatu, ci hè statu assai nutizie nantu à e malatie pulmonari causate da u fumu.Ci sò stati 450 casi, cinque di i quali sò morti.U fattu hè chì a maiò parte di questi casi utilizanu e-cigarettes illegale, piuttostu cà i prudutti venduti da i fabricatori di e-cigarettes informali. E-cigarettes illegali sò usati per inhale marijuana chì cuntene l'acetate, una chimica utilizata in lozioni di a pelle topica.
Tuttavia, i gruppi anti-e-cigarette mettenu pressione nantu à a FDA per pruibisce i pruduttori di aghjunghje aromatizzanti à u liquidu, in un sforzu di apre a strada per una prohibizione tutale. L'AIDS di cessazione di fumà ùn sò micca ottimisti nantu à u futuru di e-cigarettes.
Ma e-cigarettes sò assai menu dannusu cà cigarettes tradiziunali.Let seguitate l'esempiu di u Regnu Unitu è piantà sti misguided campagni anti-e-cigarette.
Tempu di post: 20-novembre-2020