U 26 ottobre, a Cochrane Collabation, una urganizazione accademica internaziunale per a medicina basata in l'evidenza, hà indicatu in a so ultima rivista di ricerca.
Cochrane hà dettu chì l'usu di e-cigarettes di nicotina per smette di fumà hè megliu cà l'usu di a terapia di sustituzione di nicotina è e-cigarettes senza nicotina.
Cochrane hà rivisatu l'autore chì cuntribuisce, u prufessore Peter Hajek, direttore di u Gruppu di Ricerca di Dipendenza di Tabacco in l'Università Queen Mary di Londra, hà dettu: "Questa nova panoramica di e-cigarettes mostra chì per parechji fumatori, e-cigarettes sò un strumentu efficace per smette di fumà. ."
Fundatu in u 1993, Cochrane hè una urganizazione senza prufittu chjamata Archiebaldl.cochrane, u fundatore di a medicina basata in l'evidenza.Hè ancu l'urganizazione accademica più autoritaria di a medicina basata in l'evidenza in u mondu.Tuttavia, ci sò più di 37 000 vuluntarii in 170 paesi.
In questu studiu, Cochrane hà truvatu chì 50 studii in 13 paesi cumpresi i Stati Uniti è u Regnu Unitu implicavanu 12430 fumatori adulti.I risultati di u studiu dimustranu chì per almenu sei mesi, più persone utilizanu e-cigarettes di nicotina per smette di fumà cà l'usu di a terapia di rimpiazzamentu di nicotina (cum'è stickers di nicotina, gum di nicotina) o e-cigarettes chì escludenu a nicotina.
In particulare, per ogni 100 persone chì utilizanu e-cigarettes di nicotina per smette di fumà, 10 persone puderanu smette di fumà;Da ogni 100 persone chì utilizanu e-cigarettes di nicotina per smette di fumà, solu 6 persone ponu smette di fumà, chì hè più altu ch'è altri trattamenti.
Tempu di Postu: 14-Jan-2021