U Regnu Unitu hè di novu guidatu a strada in u sustegnu è a prumuzione di e-cigarettes.
Dui di i più grandi fornituri medichi di Gran Bretagna anu recentemente cuminciatu à vende e-cigarettes in Birmingham, in u nordu di l'Inghilterra, chjamendu una "necessità di salute publica", secondu un novu rapportu in Gran Bretagna.
L'uspitali, Sandwell General Hospital in Sibromwich è Birmingham City Hospital, sò operati da Ecigwizard, chì vende prudutti cum'è Jubbly Bubbly è Wizard's Leaf.
Per prumove l'usu di e-cigarettes, i dui ospedali anu ancu stallatu spazii speciali di fumatori di e-cigarettes è anu insistitu chì u fumu in i spazii di fumatori serà ammantatu di 50 lire.
Hè difficiuli di crede chì i dui più grandi ospedali di a cità anu dedicatu spazii di fumatori per e-cigarettes, mentre chì i sigaretti tradiziunali affrontanu ammende per a quantità chì fumanu in i spazii di fumatori.
Più di 30 paesi anu pruibitu e-cigarettes in tuttu.Perchè, ci vole à dumandà, ùn ponu micca seguità l'esempiu di u Regnu Unitu? Cundizioni naziunali affettanu i cambiamenti pulitichi, ma u livellu di cuscenza di u publicu è u livellu di cuscenza di a classe dirigente ùn cambia micca da a notte.
In u Regnu Unitu, assai istituzioni è circadori sò stati impegnati in a ricerca nantu à i cigarettes per un bellu pezzu.Certi di elli sò specializati in studià u dannu di e-cigarettes di seconda mano à e persone, è certi sò specializati in studià l'influenza di diversi sapori di e-cigarettes nantu à e persone ...
I circadori sò cunuscenti di l'effetti è i periculi di e-cigarettes, è sò ancu davanti à parechji studii nantu à l'effetti di diversi gusti è di e-cigarettes di seconda mano, per quale a maiò parte di i paesi è di e regioni sò sempre "parlendu di u culore di e. -sigarette".
U sustegnu per e-cigarettes hè vinutu principarmenti da Public Health England (PHE) in 2015, una rivista indipendente da u bracciu esecutivu di u Dipartimentu di Salute di u Regnu Unitu. U rapportu hà cunclusu chì e-cigarettes sò 95 per centu più sicuri per l'utilizatori di u tabacco regulare, aiutendu à millaie. di i fumatori. Cessà di fumà risparmia soldi è migliurà a salute. E-cigarettes sò una necessità di salute publica in u Regnu Unitu ".
Un rapportu indipendente nantu à e-cigarettes publicatu l'annu passatu hà truvatu chì a Salute Pùblica di l'Inghilterra hà cunsideratu chì e-cigarettes sò "solu una piccula parte di i risichi di fumà" è hà dettu chì u cambiamentu generale à e-cigarettes seria bonu per a salute.
Sutta i piani di u guvernu, u Regnu Unitu serà liberu di i fumatori tradiziunali da u 2030. In u Regnu Unitu, l'industria di e-cigarette hè senza dubbiu nantu à a via rapida.
Tempu di post: 20-novembre-2020